PDA

Ver la versión completa : nuevos cambios C4 Duda---



G4mBiT
18/04/2006, 21:41
perdon pero vi que en la lista bajan el efecto del vicius stance y en la pagina oficial no dice nada de eso... :S

va hay cosas que no aparecen en el link de verificacion que dejaron....
read...

Changes to Skills
1) The automatic acquisition level of Expertise S has been changed to Level 76.
2) When a skill producing Sleep, Hold, or Paralysis is cast on an opponent, he will be rendered immune to skills with the same effect.
3) Players not belonging to a party can now be revived by the Resurrection skills and scrolls. (Characters can choose to resurrect.)
4) The power of Fatal Strike has been increased by approximately 1.6-1.7 fold for each level.
5) The prerequisite for using the Guts and Frenzy skills has been reduced and the duration extended. The HP requirement has changed from 20% to 30%, and the duration increased from 30 to 90 seconds.
6) The probability that Cancel will remove buffs and debuffs has been considerably reduced, and the reuse time has decreased from 300 seconds to 120 seconds.
7) The MP consumed by Body of Avatar has been reduced.
8) A reduction of magic resistance and rise in mobility speed has been added to Berserker Spirit.
9) Greater Resurrection and Greater Acumen have been renamed Resurrection and Acumen respectively. Their effects remain the same.
10) The MP consumed by Poison Blade Dance has decreased.
11) The MP consumed by Vitalize has been modified. While the MP consumed in battle has decreased, MP consumed with skill activation has increased.
12) The duration of Decrease Weight has been changed to 20 minutes.
13) The power of Punch of Doom has increased.
14) The summon skills obtained after completing the 2nd class transfer have been modified.
The items consumed when summoning or maintaining specific summons have been changed from D-grade Crystals to C-grade Crystals.

Kai the Cat, Unicorn Merrow, Soulless, Dark Panther, Mechanic Golem, Reanimated ManThe rate that specific summons gain experience has been decreased.

Summon Kai the Cat, Summon Unicorn Merrow, Summon Soulless: from 30% to 10%.
Summon Reanimated Man, Summon Dark Panther, Summon Mechanic Golem: from 30% to 15%.The casting time for following summoning skills has increased from 6 seconds to 15 seconds.

Summon Kat the Cat, Summon Mew the Cat, Summon Kai the Cat, Summon Queen of Kat, Summon Unicorn Boxer, Summon Unicorn Mirage, Summon Unicorn Merrow, Summon Unicorn Seraphim, Summon Shadow, Summon Silhouette, Summon Soulless, Summon Nightshade, Summon Mechanic Golem, Summon Dark Panther15) The reuse time for Recall and Party Recall has been increased.
16) When using Aura Flare previously, the weakened magic damage effect would remain for 3 seconds on the caster. However, this effect will apply for only PvP.
17) The cost for casting and maintaining Summon Big Boom has been increased.
18) The power of Boom Attack of Summon Big Boom now decreases as it becomes more distant, while its central power has been increased.
19) The graphics of select skills have been modified.
20) The descriptions of select skills have been modified.
21) The Dwarven crafting skill Create Item level 9 has been added.
22) The effects of Blessing of Noblesse, Fortune of Noblesse, Lucky Charm, Fatal Poison (quest), Curse of Fairy Mimyu (quest), Gaze of Watcher (quest), Curse of Destruction (Seven Signs), and Blessing of Prophecy (Seven Signs) cannot be forcibly removed by skills such as Cancel.
Changes to Area Attack Skills
1) Physical/magical offensive area skills used by players are now applied to limited number of targets. However, during PvP, all players within the area will be affected. The skill effect is limited to 20 targets and it is unaffected by enchantment. The area skills of monsters/summons are unaffected.

Wild Sweep, Sonic Buster, Force Buster, Frost Wall, Wrath, Seal of Chaos, Seal of Slow, Blaze Quake, Seal of Binding, Seal of Poison, Hate Aura, Whirlwind, Thunder Storm, Poison Blade Dance, Sanctuary, Sword Symphony, Holy Aura, Howl, Repose, Requiem, Seal of Winter, Seal of Flame, Blazing Circle, Seal of Gloom, Seal of Mirage, Seal of Silence, Seal of Scourge, Seal of Suspension, Word of Fear, Serenade of Eva, Mass Slow, Earthquake, Dance of Medusa, Mass Warrior Bane, Mass Mage Bane, Mass Block Shield, Mass Block, Wind Walk, Seal of Despair, Vengeance, Poison Cloud, Flame Strike, Sonic Storm, Burst Shot, Force Storm, Corpse Plague, Sleeping Cloud, Corpse Burst, Tempest, Provoke, Spoil Festival, Aqua Splash, Eruption, Harmony of Noblesse, Symphony of Noblesse, Shock Blast2) To distinguish classes specializing in polearm type weapons from other classes, the physical attack ability of Polearm weapons will now be applied differently.
Based on whether or not having learned Polearm Mastery skill and whether or not having completed the 2nd class transfer even if having learned the skill, the Polearm weapon’s area attack ability will be applied differently:

Without Polearm Mastery skill – approximately 30% of previous ability
With Polearm Mastery skill but before completing the 2nd class transfer – approximately 60% of previous ability
With learning Polearm Mastery skill level 9 after completing the 2nd class transfer – same as previousWhen equipping Polearm-type weapons, passive related skills will be indicated in the passive skill window.


EDIT============================================== ======================EDIT
2) Blessed Scrolls of Enchant Weapon/Armor

Unlike the normal Scrolls of Enchant Weapon/Armor, the item will not disappear when the enchant fails. However, upon failure to enchant, the item will be reverted to +0.

VA A ESTAR?

EDIT============================================== ======================EDIT
7) Boss Monster Accessories

Unique jewelry that is dropped exclusively by boss monsters has been added. Boss accessories possess special effects aside from magic defense ability. Boss monsters which drop exclusive accessories are the Ant Queen, Orphen, Core, Zaken, Baium, Antharas, and Valakas.

8) Recipes

Recipes have been changed to stackable items.

Recipes for ordinary crafting have been added. Ordinary crafting recipes are consumed upon item creation. These crafting recipes can be obtained by fishing and some recipes are produced in clan halls.

9) Additional Miscellaneous Items

Echo Crystals for weddings and birthday celebrations have been added.

Exclusive Soulshots, Spiritshots, and Blessed Spiritshots for pets have been added. They can be obtained from the Pet Manager stationed in every village.
VA A ESTAR?
EDIT============================================== ======================EDIT

Los Buff de los OL para las ally se van a fixear? estan fixeados? que va a pasar con eso ... Porque medio como que le falta un PEDAZO DE PJ sin los buff de ally.

Gracias por todo al staff sabemos que estan laburando... C4 es un paso importante... plz fix OL



SRY PERO EL LINK Q DEJARON EN EL POST EN ANUNCIOS ME HIZO EMPEZAR A VER BANDA DE COSAS QUE TENGO DUDAS SOBRE SI VAN A ESTAR O NO? O SI VAN A SER APLICADAS DE OTRA MANERA...

thebigboss
19/04/2006, 21:55
Exclusive Soulshots, Spiritshots, and Blessed Spiritshots for pets have been added. They can be obtained from the Pet Manager stationed in every village.
VA A ESTAR?.

Seria bueno q este eso como en el offi especialmente para los q son sumoners.

VassiliK
19/04/2006, 22:17
50kk para sacarte el dye? 1000kk la corona de heroe?
Tomando en cuenta eso, muy dificil muchas cosas en este server...

vegeta32
19/04/2006, 22:45
Sip Yo Tambien Lei En Otras Paginas Q En El C4 El Vicius Stance Tiene Q Ser Mas Poderoso Y Gastar Menos Mana Pero Por El Anuncio De Las Novedades Del C4 Q Lei En Anouncements No Aparese ....y Ami Esa Skil Me Es Re Util Ya Q Soy Silver Ranger

RoyFokker
20/04/2006, 00:40
Lo que no se es pq subieron el expertise S, en 67 es en el ofi, tendria que ser en 67 aca...
Aparte, usar un item de 70 a 75 hasta 75 es medio embole... Y hasta que metes hero, q se yo..

Yo lo que me gustaria saber es la Dance of Vampire

DuendeX
20/04/2006, 00:44
por ke no esperan a ke este el server on para postiar todas este tipo de dudas?

Isilra
20/04/2006, 00:47
Van a tratar de acercarlo lo mas posible al Offi... si donde pusieron los implementos no lo dice... nadie lo sabe... simple ^^

sebavak
20/04/2006, 00:50
que buena firma la del tipo de aca arriba ^^^^^^ jajajajaj

Isilra
20/04/2006, 00:53
Me la compre en Marruecos, te gusta ?

Dios... 2 horas de mi vida o mas =S

juliofarra
20/04/2006, 01:14
50kk para sacarte el dye? 1000kk la corona de heroe?
Tomando en cuenta eso, muy dificil muchas cosas en este server...

Con respecto a sacarte el tatoo, tené en cuenta que en el oficial al sacarte el tatoo tenés que pagar y perdés 5 de las 10 tintas, mientras que acá mantenés el tatoo entero, y podés reusarlo o venderlo cerca de ese precio.

Isengard
20/04/2006, 01:19
50kk para sacarte el dye? 1000kk la corona de heroe?
Tomando en cuenta eso, muy dificil muchas cosas en este server...
te parece raro??..si este server va bien con una mastercard..

Isilra
20/04/2006, 01:54
yo tengo visa, es igual ?

Tazzadar
20/04/2006, 05:10
offtopic: EAEA sho tengo mastercard :D


chicos, no posta, hablando fuera de joda... lo de donar o no donar (eh ahi el dilema) y esas cosas...creo q este seria el thread numero 218792476294672bis.
onda...media pila el thread era para hablar sobre los cambios los cuales fueron explicados por gambit al principio...y sinceramente creo q los admins/gods van a poner todo lo mas posible y lo mas aproximado al oficial... lo unico q posta seria una pena...seria lo de los blessed, spirit y soulshoots para los pets...onda hay mucha gente q tiro como primera prof summoner por el simple hecho de q LE GUSTABA SER SUMMONER.

conozco un player q es re buena onda Angelus del clan BoB y el empezo siendo warlock.... y desde q lo conoci (en diciembre) el flaco esta diciendo "ahora cuando venga c4 mi summon va a poder pegar con soulshoot" osea seria toda la tristeza para el flaco si le dicen "no pa...por ahora...empachate con que pegue con la mano..es mas empachate CON QUE SE MUEVA"

hay q esperar y listo. cuando pongan el server up (lo cual en teoria va a ser hoy por la tarde ^^) vamos a poder probar todo ^^

lo unico q quiero ver es si nerfearon el aura flare y su MEGA FRUTATRUCT4 de

1k 1k 1k 1k 1k como era antes ¬¬ onda...la posta ahora por los videos q vi de muestra son

1k 800 600 400 200 200 200 200 (breakpoint limite mas de ahi no baja)

espero q esto lo hashan podido implementar ^^

thebigboss
20/04/2006, 15:39
Pet soulshot , quiero q mi pantera pegue con eso :P

toscano
20/04/2006, 15:52
jojojojoj ss para los summonns??? te kbe como nunca si de una nmas tiene un p atack de 3300 imaginate con ss

thebigboss
20/04/2006, 16:19
Si pero me dicen q en el offi las sombras pegan menos, ahunque por otro lado lo hacen con SS asi q es lo mismo.

No se si es realmente asi, pero lo de los ss hay mas de 1 serevr q lo tiene.

Annus
20/04/2006, 17:18
no se si me equivoco, pero dice clarito..ss para pets, no para summons, o sea, ss para striders, lobos y pets nuevas, no lei q decia ss para summons

thebigboss
20/04/2006, 20:00
no se si me equivoco, pero dice clarito..ss para pets, no para summons, o sea, ss para striders, lobos y pets nuevas, no lei q decia ss para summons
"the panther can really do some serious damage to an enemy (especially with pet soulshots)" eso dice en la pagina official mas especificamente en el link de abajo por si tenes alguna duda.

http://www.lineage2.com/guide/guides_tanking1.html

Ahi esta clarito, la pantera es la q siendo un sumon usa pet solushot, el nombre no indica q sean solo para pets -.- leete eso y sacate la duda.

Igual esto no lo saque de aca, ya lo vi en foros de otros servers y me lo comentaron varias veces, si jugaste c4 vas a notar q dice algo con respecto a los ss en la info de la ficha de la pantera cuando la sacas.

G4mBiT
20/04/2006, 22:24
Estoy a un 40% de terminar de bajar el patch y probar el serevr... por lo cual como empeze el thread lo sigo sin criticas solo con opiniones y dudas, aclaro esto para que el staff no me mal interprete, se lo complejo o almenos me hago de una idea de lo que cuesta mantener un serevr l2 y valoro los pasos que dio morpg. Por tal desde ya GRACIAS AL STAFF POR DARNOS ESTE SERVER FREE PARA VICIAR TODAS LAS (FUCK -.- MIENTRAS ESCRIBIA ESTO ME TIRO UN ERROR AL 80 % DE BAJADA DEL PATCH -.-) NOCHES.

Sigo ahora con el tema... se estan orientando en el thread solo respecto al tema SS para pets y si bien es un punto importantisimo de C4, NADIE HABLO DEL TEMA OVERLORDS QUE NO PUEDEN BUFFEAR PARA ALLY :S.... plz Eso es importantisimo mas que C4 porq eso es de C3

thebigboss
20/04/2006, 23:26
Tengo el jeugo abierto y lo q encontres es lo siguiente :
No hay soulshots para usar con la pantera (cosa de c4)
Tengo menos p def. mucho menos.
No funciona el final fortress y dudo q lo haga el shield forttress.

por ahora esta asi , osea bastante peor q antes mi pj :(